پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
ممثل آية الله العظمى السيستاني: دخول الشباب في المدارس والمراكز الدينية يسهم بإرتقاء المستوى الفكري لدى المجتمع

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالمهدی الکربلایی بر لزوم ادامه راه حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) با سخنرانی های دینی و قرآنی که مسیر صحیح را برای جوانان حسینی ترسیم می کند، تاکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالمهدی الکربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در دیدار جمعی از اساتید و حافظان قرآن کریم در موسسه امام سجاد (علیه السلام) در افغانستان، تاکید کرد: ورود جوانان به مدارس، مؤسسات و مراکز دینی به گسترش مفاهیم دینی و ارتقای سطح فکری جامعه، به ویژه مقابله با افکار غربی که سعی در تغییر چهره اسلام واقعی در نقاط مختلف جهان دارند، کمک می کند.

وی بر لزوم ادامه راه حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) با سخنرانی های دینی و قرآنی که مسیر صحیح را برای جوانان حسینی ترسیم می کند، تاکید کرد.

نماینده آیت‌الله سیستانی در سخنانی گفت: جوانان رکن اساسی در احیای فعالیت‌ها و همایش‌های قرآنی هستند؛ چرا که قرآن کریم قانون اساسی الهی است و همه باید در به کارگیری علوم آن و تجسم آنچه که در طول اعصار آورده شده است، استقامت کنند.

شیخ کربلایی بر نقش آستان مقدس حسینی در حمایت از مراکز و نهادهای مهم برای رسیدن به اهداف عالیه برای گسترش رویکرد قرآن کریم و رویکرد اهل بیت (علیهم السلام) در سراسر جهان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha